دانشگاه پيام نور تهران اعلام كرد:
اول شهريه، بعد انتخاب واحد
گروه جامعه: معاون دانشگاه پيام نور استان تهران گفت: دانشجوياني كه شهريه ترم قبل را پرداخت نكردهاند، امكان انتخاب واحد نيمسال دوم تحصيلي را ندارند.
فرهاد شقاقي در گفتگو با فارس با بيان اينكه ثبتنام و انتخاب واحد نيمسال دوم دانشگاه پيام نور از 21 بهمن آغاز شده است و تا دوم اسفند ادامه دارد، افزود: 90 درصد هزينه دانشگاه پيام نور استان تهران از شهريه دانشجويان تأمين ميشود و فقط 10 درصد هزينههاي دانشگاه پيام نور استان تهران از اعتبارات دولتي است.
وي افزود: حذف و اضافه نيمسال دوم دانشگاه پيام نور از 8 ارديبهشت 88 آغاز شده است و تا 15 ارديبهشت ادامه دارد، حذف اضطراري اين نيمسال تحصيلي از 6 خرداد است.
وي با بيان اينكه امتحانات نيمسال دوم دانشگاه پيام نور از 16 خرداد آغاز ميشود و تا 3 تير ادامه دارد، گفت: نمرات دانشجويان در نيمسال دوم تحصيلي تا 24 تير اعلام ميشود.
معاون دانشگاه پيام نور استان تهران اظهار كرد: ثبتنام ترم تابستاني دانشگاه پيام نور از 27 خرداد 88 آغاز ميشود و تا 10 مرداد ادامه دارد، امتحانات ترم تابستاني نيز از 8 شهريور شروع ميشود و تا 14 شهريور ادامه دارد.
منبع خبر: