بای بای !

سلام !

این بار می خوام با این مطلب اعلام کنم یه مدت (حدودا تا بعد از چهاردم شهریور) نیستم. حلول ماه پر برکت رمضان هم بر تمامی مسلمان ها تبریک می گم.

در کل بگم بای بای تا حدود دو هفته دیگه

راستی ما هم بای بای می کنیم بعضی ها پر رو پرو بای بای می کنن

بای بای!

 

البه بای بای با بای بای فرق داره (بیخیال بابا)

پس بای بای !!

 (به قول بعضیا تا های )

 

دنیای ما ...

موی دماغ !

برنامه ای برای حذف سریع و بی دردسر نویز از تصاویر

اگر شما هم از کیفیت پایین عکس هایی که با دوربین های دیجیتال یا موبایل می گیرید ناراضی هستید، مخصوصا وقتی که نور محیط در هنگام عکس گرفتن کم باشد نتیجه ای افتضاح از عکستان می گیرید اصلا نگران نباشید! چاره مشکل شما این برنامه فوق العاده ساده ست. کافیه یک حالت نویز گیری را انتخاب کنید. حالت عکس در شب، حالت پورتره، حالت نویز شدید و ...

تصویری از محیط برنامه Noise Ware:

noiseware

صفحه دانلود نسخه استاندارد

صفحه دانلود نسخه حرفه ای

 

عذر خواهی ...

سلام به همگی

من این بار اومدم بابت اینکه یه مدت طولانی نبودم عذر خواهی کنم . در ضمن یه مشکلی توی اسکریپت نظرات وبلاگ بود که باعث می شد کسی نتونه نظر بده :(

جا داره با این مطلب سه روش برای دریافت نظرات شما معرفی کنم :

1. از طریق این آدرس : www.sarooj.co.cc که همان آدرس شات باکس وبلاگ هست

2. از طریق این آدرس: www.dontstop.blogfa.com/page/contactus.aspx که همون بخش تماس با ما هست ( پیام شما به این ای میل  خصوصی من ارسال می شه)

3. از طریق نظرات وبلاگ که اسکریپتش الان اصلاح شده :)

با تشکر فراوان

اول پول بعد ... !!

دانشگاه پيام نور تهران اعلام كرد:
اول شهريه، بعد انتخاب واحد
گروه جامعه: معاون دانشگاه پيام نور استان تهران گفت: دانشجوياني كه شهريه ترم قبل را پرداخت نكرده‌اند، امكان انتخاب واحد نيم‌سال دوم تحصيلي را ندارند.

فرهاد شقاقي در گفتگو با فارس با بيان اين‌كه ثبت‌نام و انتخاب واحد نيمسال دوم دانشگاه پيام نور از 21 بهمن آغاز شده است و تا دوم اسفند ادامه دارد، افزود: 90 درصد هزينه دانشگاه پيام نور استان تهران از شهريه دانشجويان تأمين مي‌شود و فقط 10 درصد هزينه‌هاي دانشگاه پيام نور استان تهران از اعتبارات دولتي است.
وي افزود: حذف و اضافه نيمسال دوم دانشگاه پيام نور از 8 ارديبهشت 88 آغاز شده است و تا 15 ارديبهشت ادامه دارد، حذف اضطراري اين نيم‌سال تحصيلي از 6 خرداد است.

وي با بيان اين‌كه امتحانات نيمسال دوم دانشگاه پيام نور از 16 خرداد آغاز مي‌شود و تا 3 تير ادامه دارد، گفت: نمرات دانشجويان در نيمسال دوم تحصيلي تا 24 تير اعلام مي‌شود.

معاون دانشگاه پيام نور استان تهران اظهار كرد: ثبت‌نام ترم تابستاني دانشگاه پيام نور از 27 خرداد 88 آغاز مي‌شود و تا 10 مرداد ادامه دارد، امتحانات ترم تابستاني نيز از 8 شهريور شروع مي‌شود و تا 14 شهريور ادامه دارد.
 
منبع خبر: